Blog Bodyguard

Friday, November 13, 2009

Menyambung Impian Yang Terkandas



2010..hanya tinggal 48 hari sebelum ianya menjelma..apa impian kita?...adakah tahun ini sudah tercapai ia?...atau hanya tinggal impian...impian yang tak pernah sudah...

aku sudah merangka impian itu...bukan impian baru tetapi....menyambung impian yang terkandas suatu masa dahulu...impian yang hampir di realisasikan 9 tahun dahulu...

ketika itu...aku amat hampir ke puncak...hampir mencapai ia...hampir menggenggam ia...namun.....kecederaan membantutkan segalanya...kecederaan lutut kananku telah meragut impian itu dari menjadi nyata...namun aku pasrah...pasrah dengan ketentuan Ilahi...6 bulan di atas kerusi roda, menjadikan aku insan yang lebih tabah...

namun kini...dengan impian yang sama...dengan semangat yang sama...dengan misi yang sama...aku telah berazam untuk "mengurungkan" kembali diriku di rumah besi (gimnasium) selama setahun bermula 01-01-2010...

hopefully impian aku yang telah terkandas selama 9 tahun ini akan tercapai sepenuhnya...bukan niatku untuk memperagakan tubuh badan tetapi ia hanyalah sekadar kepuasan bagi diri aku sendiri...kepuasan yang tidak boleh aku lontarkan dengan kata²...juga tidak mampu aku lukiskan ia...doakan aku sukses.

No comments:

Post a Comment