Blog Bodyguard

Monday, September 7, 2009

Akan Datang.....

Bersempena dengan bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ini...aku dengan ini mengisytiharkan bahawa aku sedang dalam pembikinan projek kedua aku...aku sekarang sedang bertungkus lumus mendapatkan penceritaan yang sebenar dalam hidup kita...penceritaan yang kita lihat setiap hari kita tetapi kita butakan saja...penceritaan yang kita dengar setiap hari tetapi kita pekakkan telinga...penceritaan yang kita bualkan secara tersurat setiap hari tetapi kita bisukannya secara tersirat...aku juga begitu...alpa dengan permainan kehidupan...dunia segala²nya...tanpa pernah menoleh...tanpa pernah merasai...bahawa "seseorang" sedang melihat kita...tunggulah projek kedua aku dilancarkan...sama² kita berkongsi info dan saling tegur menegur...jika anda tidak mahu ditegur ataupun menegur...cukup sekadar anda membaca dan merasainya..Insyaalah, jika tiada halangan...aku akan lancarkan projek kedua aku sebelum Ramadhan berlalu dan Syawal menjelma...tungguuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment